0729.449.911 Luni - Vineri, 10-18
0729.449.911 Luni - Vineri, 10-18

Plata şi livrarea


Plata în avans sau plata integrală

Puteți opta pentru a achita integral, la plasarea comenzii sau pentru a achita un avans de 30% sau 50% la plasarea comenzii, urmând să achitați diferența după ce produsul a fost realizat şi ne-a fost livrat din Italia, înainte de a îl expedia către dumneavoastră.


Metode de plată

Plata prin ordin de plată

Dacă alegeți această variantă, în emailul de confirmare a înregistrării comenzii veți primi toate informațiile necesare pentru a realiza plata prin ordin de plată. Prin această metodă de plată puteți achita atât integral cât şi parțial.

Plata online prin card bancar

Puteți achita parțial sau integral realizând plata online prin partenerul nostru, Netopia Payments. Veți fi redirecționat(ă) pe site-ul procesatorului de plăți, unde veți introduce datele de card. În niciun moment, datele cardului dumneavoastră nu se vor afla în posesia noastră.

Plata online cu un card de cumpărături

Dacă dețineți un card de cumpărături emis de una dintre băncile noastre partenere, după alegerea acestei metode de plată şi apăsarea butonului “Trimiteți comanda”, veți fi redirecționat(ă) pe site-ul partenerului nostru, Netopia Payments. Sistemul procesatorului de plăți va recunoaște în mod automat faptul că ați introdus datele unui card de cumpărături agreat şi ca atare, imediat după finalizarea introducerii numărului de 16 cifre, va deveni disponibilă opțiunea de selectare a numărului de rate în care doriți să achitați. În funcție de banca emitentă a cardului, numărul de rate poate diferi, dar toate oferă un număr maxim de 12 rate. Condițiile plății în rate sunt cele din contractul dintre dumneavoastră şi banca emitentă a cardului respectiv. Din partea noastră nu vi se va debita decât valoarea totală a comenzii, fără niciun fel de alt comision sau dobândă. 

Băncile noastre partenere pentru acest sistem de plată, sunt: 

Credit Europe Bank

Banca Transilvania

Garanti Bank

Alpha Bank

Atenție, pentru plata în rate sunt acceptate doar cardurile de cumpărături în rate emise de aceste bănci – în funcție şi de limita dumneavoastră de plată – nu şi cardurile uzuale, de debit.

Plata prin credit de nevoi personale acordat online

Puteți opta pentru această variantă doar dacă alegeți plata integrală – creditul de nevoi personale nu poate fi acordat pentru doar o parte din valoarea comenzii. 

Creditul este acordat printr-un proces ce se desfășoară exclusiv online, de către partenerul nostru, TBI Bank. Plafonul de creditare, numărul de rate şi dobânda percepută pot varia în funcție de analiza de risc realizată de TBI Bank pe baza datelor şi acordurilor de interogare oferite de dumneavoastră.

Decizia de acordare sau nu a creditului de nevoi personale aparține de asemenea TBI Bank, diamantenaturale.ro neputând interveni în niciun fel în acest proces.

Toate informațiile necesare în cadrul procesului de creditare vor fi comunicate direct în platforma TBI Bank. diamantenaturale.ro nu se va află în niciun moment în posesia acestor date şi nu va avea în vreun fel acces la acestea. 

Dacă veți încheia un contract de creditare, acesta va fi încheiat între dumneavoastră şi TBI Bank, diamantenaturale.ro nefiind parte a acestui contract.

În urma semnării contractului, TBI Bank va vira contravaloarea comenzii către noi iar dumneavoastră veți achita ratele direct către TBI Bank.

Vă rugăm să luați în considerare faptul că procesul de aplicare online pentru un credit presupune confirmarea identității dumneavoastră de către TBI Bank. Astfel, în cadrul acestui proces este necesar să realizați un “selfie” cu dumneavoastră şi cartea dumneavoastră de identitate. Deci, dacă doriți să achiziționați unul dintre produsele noastre cu ajutorul unui credit de nevoi personale oferit de partenerul nostru, TBI Bank, vă rugăm să vă asigurați că dispozitivul pe care îl utilizați pentru plasarea comenzii (telefon mobil, laptop, tabletă sau PC) este dotat cu o cameră video şi că aveți la îndemână cartea dumneavoastră de identitate.


Livrarea

După ce bijuteria comandată de dumneavoastră ajunge la noi și după ce realizăm şi etapa de transmitere a acesteia către ANPC – Direcția Metale Prețioase în vederea verificării şi certificării, odată ce comanda a fost achitată integral de către dumneavoastră, produsul vă va putea fi expediat. Dat fiind faptul că este vorba de livrarea unui produs cu valoare ridicată, nu vom expedia coletul înainte de a lua legătura telefonic cu dumneavoastră pentru a reconfirma adresa de livrare şi disponibilitatea dumneavoastră în perioada imediat următoare pentru a îl recepționa personal. Expedițiile vor fi realizate prin Fan Courier.

Imediat după ridicarea coletului de la punctul nostru de lucru, veți fi notificat prin email de platforma noastră cu privire la realizarea expedierii. Emailul respectiv va conține atât numărul de urmărire (AWB) cât şi un link spre pagina de urmărire a coletului dumneavoastră de pe siteul Fan Courier. Pentru produsele realizate la comandă, termenul estimat de livrare este de 30 zile iar pentru celelalte produse, 3 zile.

Expedierea bijuteriilor 57Emozioni se realizează cu serviciul „Deschidere la Livrare”. Acesta este un serviciu suplimentar achitat de noi către firma de curierat, deci agentul de livrare are obligația de a vă permite să deschideți coletul pentru a verifica ce conține înainte de a oferi codul PIN sau semnătura de primire. În cazul în care constatați faptul că s-au produs deteriorări ale conținutului coletului sau dacă veți considera că este ceva în neregulă, vă rugăm să îi solicitați agentului Fan Courier să întocmească un proces verbal în acest sens şi să refuzați livrarea.

Pentru orice întrebări sau neclarități cu privire la plata sau livrarea comenzii dumneavoastră, nu ezitați să ne contactați la numărul de telefon 0372.775.999 în timpul orelor de program afișate pe pagina de contact. Dacă nu reușim să preluam apelul dumneavoastră, vom reveni în cel mai scurt timp către dumneavoastră.